WIE ZIJN WIJ ?

Deodato Art is een galerie voor hedendaagse kunst in het centrum van Brussel. We wijn gespecialiseerd in Pop Art en Street Art.

De Deodato Art groep heeft verschillende kantoren in Europa: twee in Milaan, één in Porto Cervo, één in Pietrasanta, één in Brussel, één in Brusino Arsizio in Zwitserland, en bereidt ook de opening van andere kantoren op het continent voor. Het bedrijf is in 2010 opgericht en heeft zich vanaf het begin onderscheiden door onderzoek en ontwikkeling. s werk aan vele hedendaagse kunstenaars. Dankzij de redactie ontwikkelt Deodato Art meer dan 50.000 online contacten per maand. 85.000 kunstliefhebbers schrijven zich in voor de nieuwsbrief en we ontmoeten bijna 1.500 meer mensen per maand.

De vier fundamentele elementen voor het team zijn: ethiek, nederigheid, toegankelijkheid en organisatie. We hebben ethiek nodig om de omzet te verhogen, nederigheid om niemand te beledigen, toegankelijkheid om niemand achter te laten en projecten om plezier te hebben.

Het team

Deodato.gallery srl, opgericht in 2015, is de eigenaar van het innovatieve startende bedrijf deodato.tech. Srl. Deodato.gallery srl behoort tot de moedermaatschappij Qwerty SA, die ook in Italië aanwezig is via haar ICT-bedrijf, iCustom srl. De groep heeft in 2019 een omzet van ongeveer 5 miljoen euro gerealiseerd en plant nieuwe openingen en acquisities voor de eerste helft van 2021.

Doelstellingen

Het primaire doel van de galerie is het doorbreken van de mythe dat Hedendaagse Kunst van grote kunstenaars exclusief zou moeten zijn, net zoals het ontvangen idee dat een curatorieel project niet serieus is als het een fysieke ruimte (een galerie) en een virtuele ruimte (een website) heeft en ten slotte om aan te tonen dat men daadwerkelijk kunstenaars van verschillende artistieke stromingen samen kan exposeren.

De galerie wil ook de kunstgalerie worden met het grootste economische voordeel in het Italiaanse panorama, en tegelijkertijd de grootste kunstgalerie zijn die tegen 2023 zal bijdragen aan het Italiaanse belastingstelsel.

De oprichter

Deodato Salafia is afgestudeerd in computerwetenschappen, bijbelse en theologische wetenschappen en de theologie van de religies en is een expert in marketing, meer specifiek in eMarketing. Hij is ook een expert in informatiearchitectuur en algoritmen. Hij beschouwt zichzelf liever als een nerd dan als een snob.